اعضای شورای شهر تهران با ۱۳ رأی موافق گزارش کمیسیون برنامه و بودجه درباره حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران در سال مالی ۹۳ را به تصویب رساندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،بررسی گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران درباره حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۳۹۳ در دستور کار یکصد و نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز سه‌شنبه ۲۹ بهمن ماه برگزار شد، قرار گرفت.

در ابتدای بررسی این دستور مجید فراهانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گزارش مالی حسابرس معتمد شورای شهر تهران را قرائت کرد.

پس از ارائه گزارش حسابرس مورد اعتماد شورا از سوی فراهانی محمود میرلوحی عضو شورای شهر تهران با اشاره به تخلفات محرز شده در تلفیق بودجه سال ۹۳ گفت: در زمان تلفیق بودجه سال ۹۳، ۳۳ مورد تخلف محرز شد و ما مشاهده کردیم بسیاری از بده و بستان‌ها با کمال تأسف با پیچ و تاب بسیاری در مدیریت شهری گذشته انجام شده بود.

میرلوحی تصریح کرد: به بررسی تخلفات سرعت ببخشید و زمان را از دست ندهید.

پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرس رسمی شورای اسلامی شهر تهران درباره حسابرسی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران برای سال مالی ۹۳ در صحن شورا به رأی گذاشته شد و اعضا با ۱۳ رأی موافق گزارش حسابرس و کمیسیون را به تصویب رساندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار