مهلت شرکت در مسابقه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به یاد سردار سلیمانی برگزار می‌شود، تمدید نخواهد شد.

مهلت شرکت در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تمدید نمی شود

حجت الاسلام و المسلمین کریم مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جشنواره مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت:

مهلت شرکت در جشنواره مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به یاد سردار  شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، تمدید نخواهد شد؛چرا که می‌خواهیم ۱۸ اسفند ماه مصادف با ولادت امیرالمونین (ع) اسامی برندگان را اعلام کنیم. طبیعتاً باید ۱۸ روز فرصت برای داوری آثار ارسالی به مسابقات داشته باشیم. قرار است تا پیش از عید نوروز جوایز نقدی مسابقه به برندگان اهدا شود.

او تاکید کرد: علاقه مندان می‌توانند تا ساعت ۲۴ امروز ۳۰ بهمن ماه در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شرکت کنند. تنها در بخش کتابخوانی این مسابقات ۲۵۰ نفر شرکت کرده اند؛ با توجه به اینکه برای شرکت در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازی به ثبت نام اولیه نیست و علاقه‌مندان به راحتی می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و مقاله یا داستان خود را برای این مسابقات بفرستند، امکان افزایش تعداد شرکت کننده در بخش‌های مختلف وجود دارد.

مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) ادامه داد: اختتامیه‌ای برای معرفی برندگان مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برگزار نمی‌کنیم و اسامی برندگان از طریق نرم افزار‌های این مسابقه در فضای مجازی همزمان با روز ولادت حضرت علی (ع) اعلام خواهد شد. این مسابقات به حمایت تبلیغاتی بیشتری از سوی رسانه‌ها نیاز دارد. تماس‌های مکرری با رسانه‌های مختلف گرفتیم، اما آن‌ها برای اطلاع رسانی مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اقدامی نکردند و بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف نداشت. کاری که برای انقلاب و به اسم سردار قاسم سلیمانی انجام می‌شود، باید با استقبال بیشتری از سوی رسانه‌ها روبرو می‌شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار