فرماندار گیلانغرب گفت : یک هزار و ۶۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی و ستادی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در این شهرستان برعهده دارند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کوروش محمودیان فرماندار گیلانغرب گفت : ۸۳ شعبه اخذ رای شامل ۲۶ شعبه شهری و ۵۷ شعبه روستایی برای جمع آوری آرای مردم در شهرستان گیلانغرب اختصاص یافته است.

او گفت : از مجموع شعبه‌های اختصاص یافته ۲۶ شعبه در سطح شهر گیلانغرب و سرمست به عنوان شعبه‌های ثابت و سیار و ۵۷ شعبه در سطح ۲۰۷ روستا منظور شده است که تعداد چهار شعبه در۲ دهستان حیدریه و دیره به صورت ثابت و مابقی به صورت سیار هستند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: حضور حداکثری و مشارکت خوب مردم به عنوان اولویت مهم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام و ملت ایران را به جهان نشان خواهد داد.

محمودیان افزود: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم در گیلانغرب اتخاذ شده است.

او قانونمندی و صیانت از آرای مردم و سلامت انتخابات را ملاک و وظیفه اصلی مجریان برگزاری انتخابات بیان کرد و افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم اندیشیده شده و مردم و نامزد‌های انتخابات به هیچ عنوان نگران نباشند.

او افزود: آن چه که باید برای همه عوامل دست‌اندر کار انتخابات معیار قرار گیرد، عمل به قانون و وظایف قانونی است، زیرا رای مردم حق الناس است و همه وظیفه دارند از آن صیانت کنند.

محمودیان افزود: با هرگونه اقدام و یا حرکت غیرقانونی به شدت برخورد خواهد شد و دستگاه قضایی و عوامل امنیتی در این راستا به طور کامل هوشیارانه عمل خواهند کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.