آیت الله مکارم شیرازی تاکید کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور لازم است مردم در انتخابات پیش رو شرکت کنند چرا که این امر خشم دشمنان را در پی خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله مکارم شیرازی امروز در آغاز درس خارج فقه خود در مسجد اعظم با برشمردن فشار‌های شدید اقتصادی به مردم مانند گرانی،نبود کار برای جوانان، مشکلات ازدواج و محدودیت مسکن گفت: ما از همه این گرفتاری‌هایی که غوغا می‌کند مطلع هستیم.

آیت الله مکارم شیرازی حضور پرشور مردم را در انتخابات موجب ناراحتی آمریکا دانست وافزود: آمریکا اگر حضور کمرنگ مردم را ببیند فشارش را بیشتر می‌کند چرا که به این نتیجه می‌رسد که فشار‌ها اثرگذار بوده است، اما حضور پرشور در انتخابات باعث ناامیدی او خواهد شد.

این استاد برجسته حوزه‌های علمیه بخشی از مشکلات کشور را طبیعی دانست و گفت: وقتی می‌خواهیم مستقل باشیم و به گردن کلفت‌ها باج ندهیم چنین مشکلاتی وجود دارد.

آیت الله مکارم شیرازی عنوان کرد: در چنین شرایطی عقل حکم می‌کند که در انتخابات شرکت و ثابت کنیم تحریم‌ها بی اثر بوده است، ایران کشوری مستقل و پایدار است و از کسی نمی‌ترسد و حضور پرشور مردم در انتخابات، این مهم را به اثبات می‌رساند.

مرجع تقلید شیعیان در عین حال تصریح کرد: بخشی از مشکلات کشور به علت نبود مدیریت صحیح است و در این خصوص مثال‌های روشنی هم وجود دارد،اگر مدیریت صحیح وجود داشت چنین مشکلاتی بروز نمی‌کرد و بسیاری از آن‌ها برطرف می‌شد.

آیت الله مکارم شیرازی از مباحث خود چینین نتیجه گرفت که برهمه لازم است در انتخابات شرکت کنند تا ان شاالله نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار