مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ، مصطفوی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: عملیات اجرایی ساخت ۲ هزار و ۳۰۰ واحد در قالب طرح اقدام ملی مسکن در این شهر آغاز شد.

 مصطفوی با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحد‌ها در فاز‌های ۲ و ۴ این شهر اجرا می‌شود، افزود: در مرحله اول این طرح ۶ هزار و ۵۰۰ نفر نام‌نویسی کرده بودند که از این تعداد صلاحیت ۳ هزار و ۶۰۰ نفر تایید و واجد شرایط شناخته شدند.

او سهمیه این شهر از طرح اقدام ملی تولید و عرضه ۱۷ هزار واحد مسکن اعلام کرد و گفت: زمین ساخت حدود ۱۰ هزار واحد مسکن در این طرح آماده شده و مراحل کسب مجوز‌های لازم برای آماده‌سازی زمین مورد نیاز سایر واحد‌ها از کمیسیون ماده ۵ انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان این‌که ثبت نام و تکمیل پرونده متقاضیان تایید صلاحیت شده در شهر جدید سهند آغاز شده است، گفت: برای تامین زمین ساخت واحد‌های مسکونی این متقاضیان هیچ مشکلی در این شهر جدید وجود ندارد.

مصطفوی افزود: واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی مسکن شهر جدید سهند در فاز‌های ۲، ۳، ۴ و ۵ ساخته می‌شود و عملیات اجرایی ساخت سایر واحد‌های این طرح ملی به زودی آغاز می‌شود.

او گفت: مرحله تکمیل ثبت‌نام در سهند از هفته گذشته آغاز شده است و تاکنون بیش از یک هزار متقاضی به این کارگزاری مراجعه کرده‌اند که از این تعداد حدود ۴۰۰ نفر پرونده خود را تکمیل کرده‌اند.

شهر جدید سهند با بیش از ۱۵۰ هزار نفر جمعیت به عنوان یکی از شهر‌های پر جمعیت استان شناخته می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۱۲ آبان ۱۳۹۹
تو رو به خدا زودتر تموم بشه مردم موندن