معاون استاندار آذربایجان شرقی گفت:در کل شهرستان ۱۸۰ شعبه داریم که تعداد ۱۵۳ شعبه در شهر مرند است که به غیر از ۳ مورد در تمام شعبات رأی گیری به صورت آنلاین خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،  گرشاسبی معاون استاندار آذربایجان شرقی در جلسه توجیهی و آموزشی نمایندگان فرمانداری شعبات اخذ رأی  گفت:در کل شهرستان ۱۸۰ شعبه داریم که تعداد ۱۵۳ شعبه در شهر مرند است که به غیر از ۳ مورد در تمام شعبات رأی گیری به صورت آنلاین خواهد بود.

 گرشاسبی با اشاره به اهمیت جایگاه نمایندگان فرماندار در شعبات اخذ رأی گفت: مهم‌ترین مسئولیت در هر صندوق با نمایندگان فرماندار بوده و این نمایندگان به دور از هرگونه شائبه تبلیغاتی به وظایف قانونی خود جامه عمل بپوشانند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی افزود: تشریح مسئولیت و اقدامات نمایندگان فرماندار در کتابچه ویژه انتخابات ذکر شده و از همه نمایندگان فرماندار درخواست دارم این کتابچه را با دقت مطالعه نمایند تا در روز اخذ رأی مشکلی برای شعب پیش نیاید.

او گفت: نماینده فرماندار در نهایت اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در جهت برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند حداکثر تلاش خود را به کار گیرد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا گفت: اصلی‌ترین موضوع در انتخابات، اشرافیت کامل به قوانین و مقررات است.

او افزود: رأی مردم حق الناس است و باید در برگزاری انتخابات از هرگونه رفتار طرفدارانه و یا رفتاری که منجر به تنش می‌شود خودداری شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تعداد شعبات اخذ رأی گفت: در کل شهرستان ۱۸۰ شعبه داریم که تعداد ۱۵۳ شعبه در شهر مرند است که به غیر از ۳ مورد در تمام شعبات رأی گیری به صورت آنلاین خواهد بود.

فرماندار شهرستان ویژه مرند افزود: کنترل بیشتر مشخصات، مراقبت از رأی گیری تکراری و سایر موارد که در کتابچه آموزشی بیان شده باید مورد توجه نمایندگان فرماندار در شعبات باشد.

او مشارکت حداکثری در انتخابات را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: به دنبال افزایش مشارکت هستیم و وظیفه ما اقدام در چارچوب قانون و مقررات است.

گرشاسبی گفت: به همت و تلاش و همکاری شما عزیزان انتخاباتی پرشور و با مشارکت بیشتر در فضایی سالم و آرام خواهیم داشت.

او گفت: توجه بیشتر به ثبت اطلاعات متقاضی، توجه به ثبت صورت جلسات و عدم اجازه ورود هرگونه افراد غیرمسئول به خصوص در شمارش آرا و انتقال اخبار به خارج از شعبه، مدنظر قرار گیرد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه مرند و جلفا در پایان با اشاره به وظایف خطیر نمایندگان فرمانداری در شعبات رأی گیری افزود: وظیفه نمایندگان فرماندار سخت‌تر از سایر اعضای ستاد است چرا که باید کنترل امورات شعبه را در اختیار داشته باشد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.