مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث سه شنبه ۲۹ بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸ فقره سرقت در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی از سوی مامورین کلانتری ۱۱ این فرماندهی به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران کلانتری ۱۱ موفق به شناسایی و دستگیری ۸ سارق و مجرم سابقه دار، ۴ خرده فروش و عامل افیونی و ۱۱ معتاد در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی از کشف ۲ خودرو سرقتی در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی در اجرای این طرح موفق به کشف ۸ فقره انواع سرقت شدند.

کشف ۳ کیلو تریاک در شهرستان تنکابن

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان تنکابن فعالیت دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم به موادمخدر شناسایی شد و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی دستگیر شد.

سرهنگ شاه نظری گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در بازرسی از منزل متهم ۳ کیلو مواد مخدر تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.