۵ هزار نفر مسئول برگزاری انتخابات در حوزه ساوجبلاغ

فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه ساوجبلاغ گفت: ۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در ساوجبلاغ هستند.

۵ هزار نفر مسئول برگزاری انتخابات در حوزه ساوجبلاغبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، ابوالقاسم پالیزگیر، فرماندار ساوجبلاغ  گفت: ۵ هزار نفر مجری برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در ساوجبلاغ هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان افزود: صیانت و حفاظت از رای مردم به عنوان حق‌الناس، وظیفه اصلی مجریان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

ابوالقاسم پالیزگیر گفت: اولویت ستاد انتخابات تحقق و حاکمیت اراده مردم است و بر این اساس مسئولان و مدیران متولی انتخابات باید از رای مردم به عنوان حق‌الناس، حفاظت کنند.

او همچنین ملاک عمل مسئولان را جلب رضایت مردم و تحقق خواسته‌های آن‌ها بیان کرد و گفت: خواسته مردم این است که انتخابات در تمام مراحل سالم، قانونی و بی‌طرفانه برگزار شود.

پالیزگیر افزود: زمینه برای مشارکت سلایق مختلف در انتخابات فراهم است که امید می‌رود انتخابات با مشارکت حداکثری و حضور پرشور مردم برگزار شود.

فرماندار ساوجبلاغ با اشاره به لزوم برگزاری حماسی و پرشور انتخابات مجلس یازدهم افزود: روسای ادارات، مجریان و ناظران انتخابات از هم‌اکنون زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو را فراهم‌کرده و از هرگونه جانبداری به نفع کاندیدای خاصی خودداری کنند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه جناح و جریان خاص را تخلف اشکار انتخاباتی بیان کرد و گفت: امکانات دولتی به هیچ عنوان نباید در اختیار جریان‌ها قرار بگیرد و یکی از مصادیق آشکار جرم انتخاباتی است که در صورت مشاهده و وجود اسناد معتبر، دستگاه قضائی با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

هم اکنون تعداد نامزد‌های حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ۲۰ نفر هستند که برای یک کرسی مجلس رقابت می‌کنند. انتخابات مجلس یازدهم همزمان با سراسر کشور در ۲۹۰ حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظر اباد و طالقان بر گزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.