مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت:طبق توافق صورت گرفته اکنون اسکوچیچ باید ۱۴۰ هزار دلار غرامت به باشگاه صنعت نفت آبادان بپردازد زیرا این بند در توافقی که صورت گرفت ثبت شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی عیسی زاده مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان دیروز با بیان اینکه طبق توافق صورت گرفته دراگان اسکوچیچ تا پایان بازی‌های لیگ برتر حق همکاری با هیچ تیم داخلی و خارجی را نداشت گفت: این مربی کروات باید ۱۴۰ هزار دلار بابت غرامت به صنعت نفت آبادان پرداخت کند.

او ادامه داد: پس از درخواست جدایی اسکوچیچ از تیم صنعت‌نفت در صورتی با جدایی وی موافقت شد که این مربی تا ماه می سال ۲۰۲۰ که لیگ برتر ایران به پایان می رسد با هیچ تیمی همکاری نکند.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: طبق توافق صورت گرفته اکنون اسکوچیچ باید ۱۴۰ هزار دلار غرامت به باشگاه صنعت  نفت آبادان بپردازد زیرا این بند در توافقی که صورت گرفت ثبت شده است.

عیسی زاده گفت: باشگاه صنعت نفت آبادان مهلت پنج روزه‌ای را برای پرداخت این غرامت به اسکوچیچ داده بود که این مهلت فردا "سه‌شنبه" به پایان خواهد رسید.

او تصریح کرد: در صورتی که فردا این غرامت به حساب باشگاه صنعت نفت آبادان پرداخت نشود از اسکوچیچ به فیفا شکایت خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: اسکوچیچ به بهانه بیماری از تیم صنعت‌نفت جدا شد ولی در کمال تعجب وی به پیشنهاد تیم ملی ایران پاسخ مثبت داد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۳۱ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار دارد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.