بارش برف مدارس مهاباد را برای دومین روز به تعطیلی کشاند

اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد به علت بارش مداوم برف مدارس ابتدایی شهری و روستایی را فردا در نوبت صبح تعطیل اعلام کرد.

بارش برف مدارس مهاباد را برای دومین روز به تعطیلی کشاندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بر اساس اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مهاباد به دلیل ادامه بارش‌ها، برودت هوا و پیش بینی یخبندان معابر فردا سه شنبه ۲۹ بهمن ماه کلیه مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهر و روستا و همچنین دبیرستان میرزا احمد قادری (دانش آموزان با نیاز‌های ویژه) در نوبت صبح تعطیل است.

با توجه به کولاک و تداوم بارش شدید برف مدارس ابتدایی شهری و روستایی شهرستان‌های سردشت، پیرانشهر، میاندوآب و بوکان در نوبت صبح تعطیل اعلام شد و در شهرستان‌های اشنویه و شاهیندژ با یک ساعت تاخیر برگزار می‌شود.

بارش برف که از بعد از ظهر دیروز در این شهرستان آغاز شده است همچنان ادامه دارد و مشکلاتی را برای تردد مردم در خیابان‌ها و معابر عمومی این شهر بوجود آورده است.

همچنین بنا به اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد،بارش برف و کولاک شدید باعث لغزندگی جاده‌ها و کاهش دید افقی در گردنه های این شهرستان شده و تردد خودرو‌ها بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.