تیم فوتبال استقلال ایران نخستین باخت خود با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال را تجربه کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال استقلال ایران امشب (دوشنبه) به مصاف الاهلی عربستان رفت و در حالی که آبی پوشان موفق شدند بازی را به تسای بکشانند، داور گل دوم استقلال را مردود اعلام کرد تا این بازی با باخت ۲ بر یک استقلال به پایان برسد.  

فرهاد مجیدی که در فصل قبلی در ۵ بازی هدایت آبی پوشان را برعهده داشت، ۳ پیروزی و ۲ تساوی به دست آورد و در رقابت‌های فصل جاری هم تیم‌های نفت مسجد سلیمان، الکویت و الریان را برد و برابر الشرطه و پرسپولیس به تساوی رضایت داد. با این وجود مجیدی که پیش از این هیچ وقت در قامت سرمربی استقلال بازنده نبود، برابر الاهلی نخستین باخت خود را به عنوان سرمربی استقلال متحمل شد.


بیشتر بخوانید: لیگ قهرمانان آسیا/ استقلال ایران یک - الاهلی عربستان ۲/ پیروزی سعودی‌ها به لطف داوری در مصاف با شاگردان مجیدی


مجیدی در بازی با الاهلی ۸ بازیکن تیمش را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت که نبود بازیکنان کلیدی و موثری مانند قائدی، دیاباته و میلیچ باعث شد مجیدی نتواند با تمام ظرفیتش تیمش را به مصاف حریف عربستانی بفرستد و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود الاهلی به پایان رسید تا نخستین باخت استقلال تحت هدایت مجیدی در این بازی رقم بخورد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار