سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: ما ۲ هدف برای بازی فردا داریم و امیدوارم حداقل به یکی از آن‌ها دست یابیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان ایران در نشست خبری پیش از دیدار با السد قطر در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پیش از اینکه راجع به بازی صحبت کنیم، باید از باشگاه السد به خاطر میزبانی خوبشان از ما تشکر کنم. خیلی خوشحالم که بعد از ۳۵ سال به باشگاهی برگشتم که در آن بازی می‌کردم. خاطرات خوبی اینجا داشتم. زمانی که اینجا بودم ۲ جام بردیم، السد یکی از باشگاه‌های خوب آسیاست.

او در ادامه افزود: طبیعتا انتظار همه این است که یک مسابقه خوب و تاکتیکی شود، چون هم تیم سپاهان و هم السد فوتبال زیبایی بازی می‌کنند. ما می‌دانیم السد تیم بسیار خوبی در ساختار هجومی است و یکی از اهداف ما این است که ارتباط خط هافبک و حمله آن‌ها قطع کنیم، چون اگر به آن‌ها اجازه بازی‌سازی بدهیم ما را اذیت می‌کنند.


بیشتر بخوانید: نیازمند: آماده بازى با السد هستیم


قلعه نویی ادامه داد: یقینا این تیم یک سری نقاط ضعف دارد. ما در این چند روزه روی این نقاط کار کردیم و امیدواریم یک مسابقه خوب شود. در این مسابقه دو هدف داریم و امیدواریم حداقل به یکی از این هدف‌ها برسیم. ما ۲ هدف داریم. ما از ارتفاع به یک کشور هم‌سطح دریا آمدیم و باید تطبیق‌پذیری ما انجام شود. هدف دوم ما این بود که از اینجا به عنوان یک کمپ استفاده کنیم. ما بعد از این مسابقه، هر ۴ روز یک بار بازی داریم. این‌جا یک نوع کمپ آمادگی برای ماست. می‌دانستیم السد میزبان خوبی برای ما خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار