چه نفراتی از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال محروم شدند؟

به غیر از حیدر بهاروند، ۲ نامزد دیگر پست نایب رئیسی فدراسیون فوتبال هم طبق مصوبه سازمان بازرسی کل کشور نمی‌توانند در انتخابات آتی این فدراسیون شرکت کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام رسمی مسعود طاهری جعفری، بازرس کل امور ورزش و جوانان سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر ممنوعیت فعالیت بازنشستگان در دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی وزارت خانه ها، موسسات دولتی و مؤسسات یا نهاد‌های عمومی غیردولتی و همچنین نهاد‌ها و مؤسسات عمومی غیردولتی مشمول بند‌های ۱۱ و ۱۲ قانون الحاقی که فدراسیون‌های ورزشی هم زیر مجموعه آن قرار می‌گیرند، هیچ فرد بازنشسته‌ای نمی‌تواند در انتخابات آتی فدراسیون فوتبال در پست ریاست و نواب رئیس اول تا سوم شرکت کند.

بر همین اساس حیدر بهاروند، سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال حق ندارد در انتخابات ریاست این فدراسیون شرکت کند. با توجه به اینکه او از سوی سایر نامزد‌های این پست یعنی مهدی محمدنبی، حبیب کاشانی، هدایت الله ممبینی، محمد حسین قریب و عباس صوفی به عنوان نایب رئیس دوم معرفی شده است نمی‌تواند در مجمع انتخاباتی فدراسیون در این پست هم رقابت کند.

محمد جواد ششگلانی، رئیس هیئت فوتبال آذربایجان شرقی هم که به عنوان نایب رئیس اول از سوی صوفی پیشنهاد شده، بازنشسته است و نمی‌تواند در انتخابات حاضر شود.


بیشتر بخوانید: فدراسیون فوتبال منتظر فصل الخطاب سازمان بازرسی بماند/ بازنشسته‌ها می‌روند


حبیب کاشانی و مهدی محمد نبی هم محمود اسلامیان را برای پست نایب رئیسی اول فدراسیون پیشنهاد کرده اند، اما عضو فعلی هیئت رئیسه هم با توجه به بازنشستگی نمی‌تواند در پست نایب رئیسی فدراسیون فعالیت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار