سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای پرسپولیس ۳ امتیاز دیدار مقابل الشارجه بسیار مهم است برای همین فقط به پیروزی در این بازی فکر می‌کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه پرسپولیس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر الشارجه امارات از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در خدمت شما هستم. تشکر می‌کنم از مهمان نوازی باشگاه الشارجه امارات. می‌دانیم که بازی مهمی داریم. هر ۲ تیم بازی اول خود را باخته‌اند. بازیکنان ما نشان داده‌اند که در روز‌های سخت همیشه خوب بوده‌اند و مرد روز‌های سخت هستند. امیدوارم فردا نتیجه خوبی بگیریم.

او افزود: بازی فردا برای ما مثل یک فینال است. هیچ تیمی نمی‌خواهد ببازد. از کیفیت بازیکنان حریف اطلاع داریم. فکر می‌کنم بازی خوبی خواهد شد و هواداران لذت می‌برند. امیدوارم در نهایت تیم ما بتواند سه امتیاز بازی فردا را کسب کند.

گل محمدی در پاسخ به سوالی درباره احتمال تغییر در ترکیب پرسپولیس عنوان کرد: خوشبختانه بازیکنان ما در تمرینات همه در یک سطح هستند و اختلافی به لحاظ کیفی بین آن‌ها وجود ندارد و هر کسی وارد زمین می‌شود هم با تمام وجود بازی می‌کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: تغییرات زیادی نخواهیم داشت، چون کمکی نمی‌کند. تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت، اما به صورت متعادل. مهمترین هدف ما بردن این بازی است و برای بازیکنان ما این سه امتیاز خیلی اهمیت دارد.

سرمربی قرمزپوشان ایران در ادامه گفت: به خاطر شرایط و تصمیم‌گیری‌های AFC باید اینجا بازی کنیم و این کار را برای تیم‌های ایرانی سخت می‌کند. شارجه بازیکنان خوبی دارد. کایو و مندس، پا به توپ هستند و سرعت خوبی دارند. باید فضا را از آن‌ها بگیریم. بازیکنان خط دفاع ما باید به خوبی مراقب باشند و به این بازیکنان موقعیت ندهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار