نماینده، ولی فقیه در استان کرمان گفت: ارائه کردن کمک بی منت به نیازمندان ودستگیری از آن‌ها ارزش کار بسیار بالایی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان امروز در مراسم تجلیل از بانوان امدادگر کمیته امداد استان کرمان به ارزش کار امدادگران اشاره کرد و گفت: ارائه کردن کمک بی منت و بی ریا به نیازمندان و دست نیازمند گرفتن ارزش کار شما را بسیار بالا می‌برد.

او به شخصیت حقیقی وحقوقی بانوان امدادگر اشاره کرد و افزود: شخصیت حقوقی شما به عنوان امدادگر نهاد مقدس کمیته امداد که خدمت در آن عبادت است و با محرومین‌ترین اقشار سر و کار دارید ارزشمند است.

او بیان کرد: در روایتی پیامبر اکرم (ص) فرموده اند مردم عیال خدا هستند و هر کس به عیال خداوند کمک کند خداوند خود برای آن‌ها جبران می‌کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیدادی بیان کرد: کار شما امدادگران کار بزرگی است و شما با خداوند طرف حساب هستید.

او به شخصیت حقیقی زنان اشاره کرد و افزود: شخصیت حقیقی شما به عنوان یک زن در جامعه بسیار ارزشمند و مهم است و جایگاه زن در اسلام نیز بسیار ارزشمند است.

نماینده، ولی فقیه در استان به تربیت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: وی نمونه کامل تربیت یافته اسلامی است که توسط مادری نمونه تربیت شده است.

امام جمعه کرمان به نقش مهم مادران در جامعه اشاره کرد و گفت: شما به عنوان مادر و زن محوریت خانواده هستید.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمان تاکید کرد: استحکام، تربیت و جهش یک خانواده یعنی مادر و بخش قابل توجهی از آن توسط مادران منتقل می‌شود.

او تصریح کرد: شما در جایگاهی قرار گرفته اید که امدادگر یک مجموعه مقدس هستید و هم چنین شما در جایگاه حقیقی به اسم مادر قرار دارید که حقیقت شما در آنجا خود را جلوه می‌دهد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار