بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مردم کشورمان برای باز شدن گره از کار خود به پای صندوق‌های رای بروند.

سید مهدی سید صالحی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم با رای دادن سرنوشت کشور خود را تعیین می‌کنند و نمی‌گذارند نمایندگانی به مجلس راه یابند که توانایی ندارند. مردم به پای صندوق‌های رای بروند تا با انتخاب نماینده اصلح و شایسته گره از کار آنها باز می‌شود.

سید صالحی درباره اینکه نمایندگان مجلس در بخش ورزش باید چه اقداماتی انجام بدهند، گفت: به نظرم نمایندگان مجلس باید تکلیف خصوصی سازی سرخابی‌ها را مشخص کنند چرا که شرایط مالی تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس مناسب نیست. نمایندگان مجلس در سال‌های گذشته مصوب کردند که سرخابی‌ها به بخش خصوصی واگذار شود، اما این پروژه را نیمه کاره رها کردند.  

بازیکن سابق فوتبال ایران درباره اینکه چه انتظاری از نمایندگان مجلس دارد، بیان کرد: نمایندگان مجلس به تعهداتی که قبل از ورود به مجلس می‌دهند  عمل کنند. به هر حال برخی از آن‌ها زمانی که وارد مجلس می‌شوند تعهدات خود را فراموش می‌کنند. نمایندگان مجلس در رشد و توسعه ورزش باید گام‌های مثبتی بردارند تا شاهد شکوفایی ورزش کشور باشیم.  

سید صالحی اظهار کرد: من در انتخابات شرکت می‌کنم و به مردم هم توصیه می‌کنم که به کاندیدا‌هایی رای بدهند که کارایی لازم را داشته باشند و بتوانند مشکلات جامعه را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید: شمس: مردم روز جمعه در انتخابات حاضر خواهند شد / مسئولان مجلس به فکر مردم باشند


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار