سردار تنگسیری گفت: نسل چهارم انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب جانانه ایستاده است و امروز در همه عرصه‌های سازندگی، جوانان پیشتاز هستند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در آیین سالگرد عملیات والفجر۸ در اروندکنار آبادان گفت: شهدای مدافع حرم نمونه بارز ادامه روحیه مقاومت و دفاع از کیان و ناموس کشور هستند این شهدا جان خود را فدای وطن و آرمان‌های انقلاب اسلامی کردند.

تنگسیری خاطرنشان کرد: شهدا جان خود را خالصانه در راه خدا دادند و حجت را بر ما تمام کردند پس نباید راه شهدا زمین بماند.

او با بیان اینکه سم رسانه‌های غربی تاثیری بر جوانان انقلابی ندارد اضافه کرد:رسانه‌های غرب زده و وابسته به دنبال این هستند که جوانان را نسبت به اسلام و انقلاب بدبین و مایوس کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ولایتمداری و انقلابی‌گری نسل جوان کشور مثال زدنی است گفت: نسل چهارم انقلاب در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب جانانه ایستاده است و امروز در همه عرصه‌های سازندگی، جوانان پیشتاز هستند.

او با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف همه ماست گفت: کسی که می‌خواهد نماینده این ملت قهرمان باشد باید از آمریکا نترسد و در مقابل مستکبرین سر خم نکند و درد مردم را بشناسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.