شاخصه اصلی مجلسی کارآمد، نمایندگانی مومن وانقلابی است که با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم در گردونه انتخاباتی رقم می‌خورد.

مجلس کارآمد؛ با انتخاب آگاهانه وهوشمندانه مردمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مجلس شورای اسلامی یازدهم که قراراست پایه ریزی شود اساسا باید مجلسی سالم، فعال وقوی باشد تا کار‌های بزرگ وصحیح کشوردرآن کلید بخورد وبتواند برعملکرد همه دستگاه‌ها اثربگذارد.

مجلس کارآمد برصراط مستقیم اسلام وانقلاب اسلامی پای می‌فشارد وبا طراحی وتصویب قوانین راهگشا، نقش وتاثیری عمیق وتعیین کننده در مسیرانقلاب بر جای می‌گذارد. شاخصه اصلی چنین مجلسی، نمایندگانی مومن وانقلابی است که با انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم در گردونه انتخاباتی رقم می‌خورد.

بعداز پایان پروسه ثبت نام وبررسی صلاحیت نوبت شناخت مردم وانتخابات کاندیدای اصلح وکارآمد برای صحنه قانون گذاری در کشور است؛ یک نماینده ارزشی چه اصولگرا وچه اصلاح طلب وچه مستقل بایستی چه ویژگی‌هایی را داشته باشد تا بتواند وظیفه خطیر نمایندگی را به خوبی انجام دهد.

به همین منظور به میان مردم شهر سنندج رفتیم تا از معیار‌های آنان برای انتخاب نماینده اصلح که قراراست سرنوشت خود را بدست آنان بسپارند، جویا شویم.

مصطفایی یکی از شهروندان سنندجی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:طبق این آیه قرآن کریم «الذین لا ماناتهم وعهدهم راعون» مومنین افرادی هستند که امانتدارند.

نماینده باید مومن و امانتدار ملت باشد و امانت مردم را که همان نمایندگی از سوی آنان است با تمام توان انجام داده و هرگز بازیچه زر و زور و تزویر قرار نگیرد.

مجلس کارآمد؛ با انتخاب آگاهانه وهوشمندانه مردم

عزیزی دیگر شهروند سنندجی درباره ویژگی‌های نماینده مجلس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت:او باید در دفاتر مردمی خود نماینده‌هایی به کار گماشته تا درد دل مردم ومشکلات آنان را رصد کرده و به طور مستمر به او گزارش داده تا او در وظیفه نظارتی خود مطالبات به حق آنان را با قاطعیت تمام پیگیری نماید.

مجلس کارآمد؛ با انتخاب آگاهانه وهوشمندانه مردم

احمدی هم در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت:نماینده باید رسالت معنوی مردمی خود را در پیشگاه خداوند به خوبی انجام داده و به سوگندی که به قرآن کریم یاد می‌کند وفادار باشد.

مجلس کارآمد؛ با انتخاب آگاهانه وهوشمندانه مردم

او می‌گوید:یک نماینده باید کاملا به مسایل داخلی وخارجی اشراف داشته باشد او بایستی قبل از انتخابات یک برنامه قوی وکارشناسی شده در همه ابعاد فراهم نماید تا بتواندوظیفه نمایندگی رابه خوبی انجام دهد.

رضایی یکی از دانشجویان اهل شهرستان سنندج هم با اشاره به انتظاراتش ازنمایندگان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، می‌گوید:کاندید‌هایی که با رای مردم وارد مجلس می‌شوند باید معتقد و پایبند به اسلام و ارزش های انقلاب  باشند و از توان و استعداد لازم در مدیریت مسائل  برخوردار بوده و عزم خود رابرای رفع مشکلات مردم جزم کنند و به وعده هایی که به مردم می دهند عمل کنند.

مجلس کارآمد؛ با انتخاب آگاهانه وهوشمندانه مردم

حال انتخابات مجلس یازدهم پیش روی ماست و کمتر از چهار روز دیگرملت در آستانه یک آزمایش بزرگ قرار خواهند گرفت و با نزدیک شدن به انتخابات مجلس یازدهم وبا مشخص شدن اسامی نامزد‌های انتخابات، حالا این ما هستیم که باید قدم نهایی که همان انتخاب نامزد‌های اصلح وکارآمد برای ورود به مجلس است، را برداریم.

پس  مردم  باید در این برهه حساس در انتخابات شرکت کرده ونمایندگانی با خصوصیات و ویژگی‌های اصلح را در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی انتخاب نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.