سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سیستان و بلوچستان که از ۲۰ تا ۲۵ بهمن در سرسرای فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سیستان و بلوچستان که از ۲۰ تا ۲۵ بهمن در شهرستان‌های زاهدان، چابهار، کنارک، قصرقند و نیکشهر برگزار شد، در سرسرای فرهنگ و ارشاد اسلامی زاهدان به کار خود پایان داد.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر به عنوان مهمترین رویداد موسیقی کشور به حساب می‌آید.

نصیر احمد ملازهی ادامه داد: با توجه به وقوع سیل در جنوب سیستان و بلوچستان مقرر شد هزینه برگزاری افتتاحیه سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر صرف کمک به سیل زدگان این استان شود.

او بیان کرد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر علاوه بر تهران در هشت استان کشور از جمله سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ۳۰ بهمن، شب موسیقی این استان در تهران است که درآمد حاصل از فروش بلیط این مراسم به مردم سیلزده جنوب این منطقه اهدا خواهد شد.

دبیر سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر سیستان و بلوچستان در ادامه این مراسم اظهار داشت: جشنواره موسیقی فجر در این دوره نگاه ویژه‌ای به استان‌ها و شهرستان‌های مختلف کشور بویژه سیستان و بلوچستان داشته است.

محمود نبی زاده بیان کرد: ۱۰ گروه از تاریخ ۲۴ بهمن در مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان به اجرا موسیقی پرداختند و استقبال خوبی در این مدت شد.

او ادامه داد: سی و پنجمین جشنواره موسیقی در سیستان و بلوچستان همگام با تهران به شرط قبول برگزاری این مراسم توسط گروه‌های بومی این استان انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار