رئیس پلیس راه استان پلیس ایلام گفت: اجرای مقررات، مهندسی صحیح ترافیک و آموزش مهمترین ارکان اصلی ترافیک هستند.

اجرای مقررات، مهندسی صحیح و آموزش، مهمترین ارکان اصلی ترافیک

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان پلیس ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ اظهار داشت: مهمترین ماموریت پلیس راه استان سنگر پیشگیری از تصادفات و تلفات جاده‌ای است که باید با استفاده از ظرفیت‌های در اختیار در راستای اصلاح و بهسازی نقاط حادثه خیز، برخورد با تخلفات حادثه ساز و آموزش‌های همگانی در این راستا اقدام کرد.

او گفت: از ابتدای سال جاری با پیگیری پلیس راه استان، اقدامات موثری در زمینه زیرساخت راه‌های استان صورت گرفته که می‌توان به حذف نقاط حادثه خیز، جداسازی جاده با نیوجرسی، چهارخطه کردن جاده و ایجاد تونل در مسیر جاده ایلام به مهران اشاره کرد.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: در بحث آموزش‌های همگانی و فرهنگ سازی ترافیکی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۹ هزار دانش آموز در مدارس روستایی حاشیه جاده‌ها مورد تعلیم و تربیت ترافیکی قرار گرفتند.

او ادامه داد: با تمام تلاش و توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها با همکاری دستگاه‌های خدماتی و امدادرسان، دستگاه قضا و دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات امسال توانسته ایم با میزان کمترین کشته در بین تمامی استان ها، رتبه برتر کشوری را کسب کنیم.

همتی زاده گفت: پلیس مصمم است با رویکرد جامع محوری با مشارکت سازمان‌ها و خود مردم با اولویت قرار دادن آموزش ها‌ی همگانی برای کلیه اقشار مردم، حوادث رانندگی در جاد‌ها را کنترل و کاهش دهد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.