کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از مه آلود بودن و لغزندگی محور‌های استان خبر داد.

مه آلودگی و لغزندگی جاده‌های استان همدانبابک گردان، کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: هم اکنون با بارش برف، همه جاده‌های برون شهری استان لغزنده است.

او افزود: تمامی محور‌های استان به غیر از محور گنجنامه تویسرکان که به دلیل نبود ایمنی مسدود است، باز و تردد به روال عادی برقرار است.

بابک گردان با اشاره به مه‌گرفتگی در برخی از محور‌های استان افزود: هم اکنون در برخی محور‌ها از جمله گردنه‌های استان به شکل مقطعی مه‌گرفتگی وجود دارد.

او ادامه داد: نکته مهم در بحث مه‌گرفتگی این است که این پدیده پویا بوده و مدام در حال تغییر است بنابراین مه‌گرفتگی در محور‌ها دائمی نبوده و مقطعی است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با ییان اینکه در راه‌های روستایی استان نیز مشکل خاصی وجود ندارد، تأکید کرد: مردم می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.

گردان از رانندگان خواست با سرعت مطمئنه تردد کرده و حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.