رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی دو هفته مانده به برگزاری انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی گفت بنیامین نتانیاهو جایی در کابینه آینده ندارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه نیویورک تایمز، بنی گانتس، رئیس حزب آبی و سفید رژیم صهیونیستی گفت کابینه‌ای تشکیل خواهد داد که نه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی این رژیم و نه هیچ یک از احزاب عربی پارلمان در آن حضور نداشته باشند.

گانتس در مصاحبه‌های تلویزیونی دو هفته پیش از برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی، گفت کابینه‌ای بدون حضور نخست وزیر فعلی رژیم صهیونیستی تشکیل خواهد داد.

نظرسنجی‌های صورت گرفته نشان می‌دهد در حال حاضر حزب آبی و سفید گانتس از حزب لیکود نتانیاهو پیشتر است هر چند به نظر نمی‌رسد هیچیک از این دو حزب بتواند به راحتی اکثریت پارلمان رژیم صهیونیستی را برای تشکیل کابینه ائتلافی به دست آورد.

گانتس، رقیب اصلی نتانیاهو و از منتقدان اصلی از سیاست‌های نخست وزیر رژیم صهیونیستی است. او پیشتر گفته بود نتانیاهو همان طور که جورابش را عوض می‌کند، وزرای جنگ را تغییر می‌دهد. گانتس همچنین در جای دیگر گفته نتانیاهو کابینه را به سیرک مسخره‌ای تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار