انبارلویی گفت: فضای مجازی عرصه اندیشه‌های مهم در زمینه انتخابات است و می‌تواند به پرشورتر شدن انتخابات کمک کند.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره تبلیغات نامزد‌های انتخابات در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای این دوره از انتخابات سعی دارند تا از بستر فضای مجازی برای تبلیغات خود استفاده کنند و از هزینه‌های بیشتر در فضای حقیقی خودداری کنند؛ البته در شهرستان‌ها شاهد حضور فعال نامزد‌های انتخابات در فضای حقیقی هستیم.

انبارلویی با اشاره به اقدامات وزارت کشور در خصوص شفافیت‌های مالی و مشخص شدن منبع هزینه‌های انتخاباتی عنوان کرد: این موضوع به نامزد‌های انتخابات کمک کرده تا در هزینه‌های تبلیغات دقت بیشتری کنند و صرفه جویی داشته باشند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره نقش فضای مجازی در پرشورتر شدن انتخابات گفت: فضای مجازی عرصه اندیشه‌های مهم در زمینه انتخابات است؛ انتخابات یک فرصت است که مردم کارنامه ۴ ساله نهاد قانون گذاری را مورد بررسی قرار دهند و به سمت یک انتخاب صحیح حرکت کنند.

او ادامه داد: فضای مجازی این فرصت را پدید آورده است که با نظرات، دیدگاه‌ها و فرضیه‌هایی که نمایندگان مطرح می‌کنند، آشنا شوند و بتوانند انتخاب صحیح تری داشته باشند؛ انتخاب صحیح این است که بررسی عادلانه و واقع بینانه، راجع به کارنامه ۴ ساله مرکز قانونگذاری کشور صورت بگیرد؛ پس از این بررسی مردم اگر از نمایندگان خود در دوره قبل رضایت داشته باشند، به همان نفرات قبلی رأی خواهند داد و اگر رضایت نداشته باشند، با رأی خود، اندیشه‌های جدید و نفرات جدید را وارد مجلس خواهند کرد.

او درباره سنجش میزان رضایت‌مندی مردم از نمایندگان گفت: مردم برای پاسخگویی به برخی مطالبات خود، نمایندگانی را به مجلس فرستاندند، این نمایندگان چهار سال فرصت داشتند که مطالبات مردم را پاسخ دهند، اگر این مطالبات پاسخ داده شود، مردم از نماینده خود راضی خواهند بود.

انبارلویی در ادامه افزود: آرایش سیاسی در ایران را می‌توان در سه حوزه طبقه بندی کرد، اصلاح طلب، اصولگرا و جناح مستقلین؛ این موضوع نشان دهنده این است که جمهوری اسلامی امکانی فراهم کرده تا شاهد رقابت دو قطبی نباشیم. هرکس که توانایی حضور در عرصه سیاسی داشته باشد، بدون اینکه به جناح یا گروه خاصی تعلق داشته باشد، می‌تواند خود را در معرض رأی مردم قرار دهد که این موضوع جمهوری اسلامی را از دموکراسی‌های متعارف جهان متمایز می‌کند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه بیان کرد: نمایندگانی که از طرف مردم انتخاب می‌شوند، در سوگند خود بخشی را باید بخوانند که مطالبات مردمی را در خود جای داده و نماینده مذکور در آن قسم می‌خورد که پاسدار قانون اساسی باشد، استقلال کشور را حفظ کند و آزادی‌های مردم را تضمین کند.

او در پایان گفت: باید فضایی را در کشور ایجاد کنیم که مردم درک درست از اداره کشور، قانون گذاری، نظارت بر اجرای قانون و حسن نیت از اجرای قانون داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۲:۵۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
به نماینده ای رای بدهید که طعم تلخ فقر را چشیده باشد…..امام خمینی
آخرین اخبار