رئیس بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) زاهدان گفت: دو نفر از افراد در چادر مسافرتی در اثر گاز گرفتگی با پیک نیک جان خود را از دست دادند.

استفاده از گاز پیک نیک داخل چادر حادثه آفرید/دو نفر جان باختنددکتر خلیل سلوکی، رئیس بیمارستان علی ابن ابی طالب (ع) در این خصوص در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:دو نفر از افرادی که برای عیادت از بیمار به زاهدان آمده بودند و در چادر مسافرتی اقدام به روش کردن یک شعله گاز پیک نیک کرده بودند در اثر گاز گرفتگی جان خود را از دست دادند.

او  افزود: روز گذشته نیرو‌های اورژانس و عوامل امداد پس از اطلاع از وقوع حادثه در صحنه حضور یافتند، امّا متاسفانه این دو نفر فاقد علائم حیاتی بودند و اقدامات لازم از طریق پزشکی قانونی انجام شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز در این خصوص گفت: در حال حاضر با دستور رئیس دانشگاه تیمی مسئولیت بررسی ابعاد مختلف و پی گیری موضوع را بر عهده گرفته است.

واژگونی خودرو قاچاق انسان در محور خاش حادثه آفرید /۱۳افغانی مجروح شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی زاهدان گفت: واژگونی وانت تویوتاحامل اتباع بیگانه (افغانی) در خاش سیزده مصدوم برجای گذاشت.

راشدی گفت: واژگونی وانت تویوتاحامل اتباع بیگانه (افغانی) جاده فرعی نوک اباد به گوهر کوه خاش درساعت ۱۳:۱۰ سیزده نفر مصدوم شدند.

او افزود: مصدومین چهار دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی ره خاش انتقال یافتند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار