نامجو مطلق: بازی دشواری برابر الاهلی داریم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: الاهلی تیم خوبی است و دیدار مشکلی برابر این تیم داریم، اما بازیکنان ما هم از آمادگی بالایی برخوردارند.

نامجو مطلق:بازی مشکلی با الاهلی داریم /بازیکنان جای مصدومان را پر می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید نامجو مطلق مربی تیم فوتبال استقلال درباره دیدار برابر الاهلی عربستان گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که فرهاد مجیدی سرمربی محترم تیم به دلیل کسالتی که داشت نتوانست در اینجا حاضر شود. بنده به عنوان دستیار او در خدمتتان هستم. اما درباره بازی باید بگویم که فردا یک بازی سخت را مقابل الاهلی که از تیم‌های خوب عربستانی است، در پیش داریم.

نامجو مطلق افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد و این دومین بازی مرحله گروهی ماست. با وجود داشتن مصدومان متعدد، بازیکنان باکیفیتی داریم که جای خالی غایبان را پر می‌کنند. ما برای سه امتیاز وارد زمین می‌شویم و با احترام به حریف باید بگویم ما استقلال هستیم و دوبار قهرمان آسیا شده‌ایم و دوبار هم به فینال این رقابت‌ها راه یافته‌ایم. ما از تیم‌های پرافتخار آسیا هستیم و فکر می‌کنم فردا یک بازی خوب را مقابل الاهلی به نمایش خواهیم گذاشت.


بيشتر بخوانيد: استقلال پیش از تقابل با الاهلی شارژ مالی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار