ناظمی گفت: کاندیدا‌های انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال یا نمایندگان آن‌ها با من تماس نگرفتند و اگر کسی برای رای جمع کردن با من تماس بگیرد، تسلیم لابی‌ها نمی‌شوم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات فدراسیون فوتبال همواره تحت تاثیر مسائل حاشیه‌ای قرار گرفته و در سلامت این انتخابات تردید‌هایی وجود داشته است. انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال نیز از این قائده مستثنی نیست و گفته می‌شود عده ای، مدیران باشگاه‌ها را تحت فشار قرار دادند تا در مجمع انتخاباتی به کاندیدای مورد نظر آن‌ها رای دهند. چندی پیش هم محمد دادکان رئیس اسبق فدراسیون فوتبال با حضور در یک برنامه تلویزیونی، از گفت و گوی خود با مدیران ۲ باشگاه خبر داد و اعلام کرد مدیران این باشگاه‌ها تهدید شده اند در صورتی که به یک کاندیدای خاص رای ندهند، سفارش می‌کنند تا بودجه در اختیارشان گذاشته نشود.

در همین رابطه با افشین ناظمی مدیرعامل باشگاه سپیدرود رشت به گفتگو پرداختیم و او در این باره اظهار داشت: تاکنون هیچ یک از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال یا افرادی از طرف آن‌ها با من تماس نگرفتند و مطمئن باشید اگر کسی برای رای جمع کردن با من تماس بگیرد، آدمی نیستم که این لابی‌ها روی من اثر بگذارد و تسلیم آن شوم.


بیشتر بخوانید: فوتبال ایران قربانی لابی بازی، یا در مسیر لیاقت؟


مدیرعامل باشگاه سپیدرود در ادامه عنوان کرد: پس از چند سال کار در فوتبال ایران تجربه برخورد با چنین مسائلی را دارم و اگر احساس کنم شخصی بیش از بقیه به درد فوتبال می‌خورد و واقعا می‌تواند کمک کند، به او رای می‌دهم.

ناظمی افزود: هنوز مراحل لازم و قانونی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال طی نشده و ابتدا باید کسانی که برای انتخابات ثبت نام کردند تایید صلاحیت شوند. پس از آن گزینه‌ها را بررسی خواهم کرد و به بهترین گزینه رای می‌دهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار