رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: نامزد‌های انتخاباتی استان همدان با افراد انصراف داده و تایید صلاحیت شده به ۱۶۳ نفر رسید.

کاهش نامزد‌های انتخاباتی استان همدان به ۱۶۳ نفرمصطفی آزادبخت، رئیس ستاد انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: تعداد نامز‌های انتخابات استان که به تایید شورای نگهبان رسیده بود از ۱۸۲ نفر به ۱۶۳ نفر رسید.

او با بیان اینکه یک نفر امروز از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شد افزود: در حوزه انتخابیه اسدآباد هم به تازگی یک نفرصلاحیتش تایید و اعلام شده است.

او از انصراف ۲۰ نامزد انتخاباتی در استان پس از تایید شورای نگهبان خبر داد و افزود: هم اکنون ۶۳ نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، ۱۱ نفر در حوزه انتخابیه تویسرکان، ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ، ۲۴ نفر در حوزه انتخابیه ملایر، ۱۸ نفر در حوزه انتخابیه نهاوند، ۱۵ نفر در حوزه انتخابیه رزن و در گزین و ۸ نفر در حوزه انتخابیه اسدآباد با هم برای حضور در مجلس یازدهم رقابت می‌کنند.

یک میلیون و ۴۰۴ هزار و ۷۳۰ نفر واجد شرایط رای دهی در استان همدان ۹ نماینده از ۲۹۰ نماینده مجلس را راهی خانه ملت می‌کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.