نظارت بیش از ۲ هزار ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس

۲ هزار و ۸۰۰ نفر بعنوان نماینده هیات نظارت بربرگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی نظارت می‌کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، حسین پور مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات در استان با اشاره به وجود نظارت ۲۸۰۰ ناظر شورای نگهبان بر انتخابات مجلس۶۷۷ شعبه اخذ رای برای این دوره از انتخابات مجلس گفت: درهر شعبه ۳ تا ۶ نفر ناظر بسته به نوع شعبه (شهری یا روستایی) و ازدحام جمعیت حضور خواهند داشت.

او از فعالیت ۱۳۵ بازرس شهرستانی و ۲۲ بازرس استانی هیات نظارت هم در دوم اسفند خبر داد و افزود: تمام تلاش شورای نگهبان این است تا با نظارت نمایندگان این شورا در کنار عوامل اجرایی و سایر عوامل شعبه، انتخاباتی سالم و قانونی برگزار کند.

حسین پور با بیان اینکه ناظران هیات نظارت از تمام اقشار مردم اعم از کاسب، فرهنگی، کارمند و دانشجو هستند گفت: این افراد برای انجام هر چه بهتر وظیفه خود، تاکنون در دو آزمون و چندین دوره آموزشی شرکت کرده اند و این آموزش‌ها هم اکنون هم ادامه دارد.

مسئول نظارت و آموزش هیات نظارت بر انتخابات در استان افزود: کار ناظران از قبل از آغاز رای گیری با پلمپ صندوق‌ها با حضور تمام عوامل شعب آغاز می‌شود و تا پایان شمارش آراء و اعلام نتایج به فرمانداری‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.