معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان زندگی در عصر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را توفیقی بی‌نظیر خواند که خداوند نصیب ملت‌ها کرده است.

حزب الله: درک عصر امام خمینی و امام خامنه‌ای توفیقی بی نظیر استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسمی در بیروت اعلام کرد: مقاومتی که در لبنان پیروز شد، مقاومتی عادی نیست که تنها سرزمین را آزاد کرده باشد. مقاومت لبنان ابتدا سرزمین و انسان‌ها را آزاد کرد سپس به نیروی بازدارنده‌ای تبدیل شد که مانع از تجاوز‌های رژیم صهیونیستی به اراضی کشور پس از جنگ ۳۳ روزه در سال ۲۰۰۶ شد.

وی گفت: مقاومت لبنان، استکبار جهانی را به لرزه درآورد و مکتبی آموزشی است که با شرافت و کرامت فعالیت می‌کند و به الگویی برای مستضعفان در سطح منطقه و جهان برای مقابله با استکبار تبدیل شده است.

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در ادامه افزود: دستیابی به راه حل سیاسی و بازگشت سرزمین‌های غصب شده، تنها با برچیده شدن ظلم مستکبران در جهان محقق خواهد شد و تنها با مقاومت می‌توان از نسل‌ها حمایت کرد.

وی در پایان سخنان خود برای زندگی در عصر امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای خدا را شکر کرد که این توفیق را نصیب لبنان کرده است تا این عصر را درک کند و گفت: اگر تمام تاریخ را بررسی کنیم زمانی زیباتر از این زمان را تنها در زمان پیامبر اسلام (ص) می‌بینیم.

شیخ نعیم قاسم افزود: بدانید که اگر ما توفیق بهره مندی از این زمان را به شکل صحیح داشته باشیم و از لحاظ کمی و کیفی پیشرفت کنیم، زیباترین زمان دوران بشریت را با قیام حضرت، ولی عصر (عج) درک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار