مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان گفت:در روزهای منتهی به انتخابات و روز انتخابات همه دفاتر پیشخوان و اداره‌های ثبت احوال استان آماده رسیدگی به مغایرت‌های شناسنامه‌های صادره هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین غفرانی مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان افزود: در روز‌های منتهی به انتخابات و روز انتخابات همه دفاتر پیشخوان و اداره‌های ثبت احوال استان آماده رسیدگی به مغایرت‌های شناسنامه‌های صادره هستند.

اودر دست داشتن اصل شناسنامه را برای رای دادن الزامی دانست، اما در مورد کارت ملی افزود: اگر افراد کارت ملی را به همراه داشته باشند روند رای‌گیری سرعت می‌گیرد، اما در صورت نداشتن کارت ملی، ارائه شماره ملی هم کفایت می‌کند.

مدیرکل ثبت احوال استان اصفهان بیان کرد: چهار میلیون و ۲۵ هزار نفر در استان اصفهان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که سه میلیون و ۶۵۵ هزار درخواست برای صدور کارت هوشمند ملی اخذ شد و ۹۱ درصد شهروندان استان تاکنون موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده‌اند.

او درباره آمار واجدان شرایط رای دادن در استان گفت: این آمار بصورت واحد از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود.

بنا بر اعلام ستاد انتخابات استان سه میلیون و ۶۰۰ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هستند.

از استان اصفهان همراه با نماینده ارامنه، ۲۰ نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند.

تعداد ۲ هزار و ۸۳۶ شعبه اخذ رای به صورت قطعی و با تایید هیات‌های اجرایی در استان آرای شرکت‌کنندگان در انتخابات را اخذ می‌کنند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار