فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : در محور مقاومت سپاه توانسته است جایگاه اثرگذار و سرنوشت سازی داشته باشد.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : امروز مکتب اسلام برگرفته از ذریه حضرت فاطمه (س) در حال فراگیر شدن در سراسر دنیا است.

او گفت : آیات و روایات فراوانی در شأن حضرت زهرا (س) گفته شده است که اگر ساعت‌ها در شأن این بانوی بزرگ اسلام حرف بزنیم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

او گفت: بسیاری از حماسه‌هایی که در دوران دفاع مقدس رقم خورد مرهون از خودگذشتگی مادران و زنانی است که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه‌ها کردند تا از آب و خاک کشور دفاع کنند و به دشمنان اجازه تعرض به کشور را ندهند.

 ریحانی نقش زنان را در کسب موفقیت‌های کشورمان بسیار پررنگ ارزیابی کرد و گفت: چهل سال است که دشمنان برای ام القرای جهان اسلام هزینه می‌کنند، اما در محور مقاومت، سپاه توانسته است جایگاه اثرگذار و سرنوشت سازی داشته باشد و لذا همواره مورد تهدید و تحریم قرار می‌گیرد.

او با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان، فرماندهان بزرگ ما را ترور می‌کنند تا بتوانند محور مقاومت ما را کند کنند، اما به حمد خدا و ثمره خون این بزرگواران می‌بینیم روز به روز بر عظمت و قدرت اسلام افزوده می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: محور انگیزه و تلاش و فضای معنوی خانواده‌ها توسط مادران و همسران شکل گرفته و گسترش یافته است.

او گفت: امروز توجه به تربیت فرزندان در رأس کار‌های جهادی قرار گرفته است که این مهم توسط مادران و همسران باید انجام بگیرد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.