مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد گفت: در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران از دوکتاب تخصصی در حوزه گردشگری در غرفه یزد رونمایی شد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران و با حضور مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از دو کتاب تخصصی در حوزه گردشگری رونمایی شد.

او افزود: کتاب دستور العمل‌های جهانی برای ایجاد، توسعه و مدیریت اقامتگاه‌های بومگردی که خواندن آن کمک زیادی به صاحبان بومگردی برای رونق بیشتر این خانه‌ها می‌کند را تقی اکبرپور، رئیس انجمن بومگردی‌های استان یزد ترجمه کرده است.

فاطمی اظهار داشت: راهنمای حقوقی سفر به ایران، دیگر کتابی بود که با حضور وزیر میراث فرهنگی رونمایی شد، این کتاب اثر سعید بدخش عضو کانون وکلای استان یزد است که می‌تواند کمک شایانی به رفع موانع گردشگری در ایران داشته باشد.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از تاریخ ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.