دبیر جشنواره جوان موفق البرز گفت: ۳۵۰ اثر تا کنون به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

صاحبکاری، دبیر جشنواره جوان موفق البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که دریافت آثار جشنواره جوان موفق تا پانزدهم اسفندماه ادامه دارد، گفت: تاکنون ۳۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره جهان موفق به تحویل داده شده است.

او افزود: جشنواره جوان موفق امسال دو تفاوت عمده با سایر جشنواره‌های کشور دارد، اول این که در هیچ کجای کشور دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری برگزار کننده چنین جشنواره ای نبوده است.

صاحبکاری در ادامه گفت: تفاوت بعدی در دو محور ایده و مادران جوان است که امسال به محور های این جشنواره اضافه شده که نشان دهنده اهتمام آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز به جوانان و مادران است.

او افزود: جوانانی که هیچگونه رزومه کاری از خود ندارند با ارائه ایده های ناب خود در محور ایده جشنواره می توانند در جشنواره جوان موفق شرکت کنند.

 دبیر جشنواره جوان موفق البرز گفت: پس از تصویب جشنواره جوان موفق در شورای فرهنگ عمومی استان با مدیران استانی صحبت شد تا جوانان موفق استان باتوجه به تخصص  و ظرفیت شان به اداره مربوطه متصل شوند.

او افزود: به طور مثال بر اساس جلسه ای که با مدیر شهرک های صنعتی استان داشتیم بنا شد تا جلسه ای بین جوانان دارای ایده و سرمایه گذاران برگزار شود و ایده های جوانان خریداری شده و یا به کارگیری شود.

صاحبکاری در پایان گفت: علاقه مندان از طریق سایت emamjomekaraj.ir و یا از طریق مراجعه به آدرس بلوار امامزاده حسن(ع)، کوچه شهید نصرتی، دفتر نمایندگی ولی فقیه در البرز می توانند در این جشنواره ثبت نام کنند

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.