نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه سوغات و صنایع دستی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین برپا می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،  علی اصغر حاجی محمدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان قزوین: نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی، نهاده، تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه سوغات و صنایع دستی از بیست و هشتم بهمن تا دوم اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان برپا می‌شود.

حاجی محمدی افزود: ۱۰۴ تولید کننده و فعال در حوزه‌های مرتبط با عنوان نمایشگاه از استان‌های البرز، گیلان، گلستان، همدان، قزوین، اراک، تهران، خوزستان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، زنجان، کرمانشاه، کرمان، اردبیل، بوشهر، قم، خراسان و آذربایجان شرقی و غربی محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

او ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به ایجاد فرصتی مناسب برای دوستداران گل به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان، برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر اشاره کرد.

حاجی محمدی افزود: این دو نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان دایر خواهد بود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.