نماینده تهران گفت: اگر اراده‌ای در هیئت رئیسه به وجود بیاید، مجلس می‌تواند طرح جامع انتخابات را در فرصت باقیمانده، در اولویت قرار دهد.

مجلس در فرصت باقیمانده طرح نظام انتخابات را در اولویت قرار دهدحجت‌الاسلام احمد مازنی، عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه دولت لایحه جامع انتخابات را دیر به مجلس ارائه کرد، گفت: طرح مجلس هم در این خصوص میان شورای نگهبان و پارلمان در رفت و برگشت است.

او ادامه داد: به آقای لاریجانی پیشنهاد کردم در فرصت کوتاه باقیمانده مجلس دهم پس از انتخابات وقت بگذاریم و موضوع مذکور را حل کنیم؛ چراکه شورای نگهبان، مجلس، دولت و فعالان سیاسی این طرح را با ایراد و نقص می‌دانند. پس چه کسی باید این طرح را اصلاح کند؟

نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس اظهار کرد: اگر اراده‌ای در هیئت رئیسه به وجود بیاید، مجلس می‌تواند این مورد را در فرصت باقیمانده، در اولویت قرار دهد.


بیشتر بخوانید: «لایحه جامع انتخابات» در این دور از مجلس نهایی نخواهد شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سوالات مربوط به مجلس ودیوان عدالت اداری رو از کی باید بپرسیم ؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴:۳۱ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام

شما مخاطب گرامی می توانید پرسش های خود را در همین بخش با خبرنگاران جوان مطرح کنید؛ حوزه مجلس باشگاه خیرنگاران جوان در جهت پاسخ به پرسش های شما، تلاش می کند مطالبه هایتان را به مسئولان مجلس و... انعکاس دهد.

نوروزتان پیروز
آخرین اخبار