استاندر کردستان گفت: ریشە‌کن شدن اعتیاد در جامعە در گرو تعامل و همکاری همە جانبە دستگاه‌های دولتی متولی و نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در مراسم افتتاح مرکز نگهداری معتادین و کاهش آسیب زنان در شهرستان سنندج گفت: مرکز نگهداری شبانه زنان با ظرفیت ۲۰ نفر فعال شده و در راستای ارائه خدمات کاهش آسیب به زنان مصرف کننده مواد مخدر فعالیت می‌کند.

او با بیان اینکه این مرکز با همکاری شهرداری و با مجوز اداره کل بهزیستی استان آماده بهره برداری شده است، اظهار داشت: ریشه‌کن شدن معضل اعتیاد، همکاری همه جانبه همه دستگاه‌ها خصوصاً اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری موسسات غیر دولتی و خیرین را می‌طلبد.

مدیرکل بهزیستی استان نیز این مرکز را نخستین مرکز کاهش آسیب برای زنان معتاد در استان نام برد و افزود: در حال حاضر پنج مرکز کاهش آسیب در شهرستان سنندج و سقز با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال سالیانه به ارائه خدمات کاهش آسیب می‌پردازند.

در ادامه مراسم استاندار کردستان از کمپ ناجی ویژه بانوان استان و مرکز نگهداری آقایان بازدید و از نزدیک با بیماران مقیم مرکز به گفتگو پرداخت.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اعتیاد ، خدمات رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.