رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به یک هزار و ۱۰۰ مددجو در زندان‌های استان مرخصی اعطا شد.

آزادی ۸۲۵ زندانی با تأسیسات نوین قضایی/ اعطای مرخصی به ۱۱۰۰ مددجو به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به یک هزار و ۱۰۰ مددجو در زندان‌های استان مرخصی اعطا شد.

صالحی افزود: بیشترین مرخصی زندانیان با ۵۷۵ مورد به زندان مرکزی بندرعباس اختصاص دارد.

او گفت: حضور مددجویان در کانون گرم خانواده در بازسازی اجتماعی و استحکام روابط خانوادگی آنان بسیار تاثیر گذار است و روند اصلاح و تربیت آن‌ها را نیز تسریع می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی،  ۸۲۵ نفر از زندانیان هرمزگان با بهره مندی از تأسیسات نوین قضایی از زندان آزاد شده و به آغوش جامعه و خانواده بازگشته اند.

صالحی از انجام ۴۶۵ مورد بازدید قضات از زندان‌های استان هرمزگان در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: این تعداد بازدید، افزایش ۷۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.