استاندار گیلان گفت: میزان بازگشایی مسیرهای روستایی با افزایش ماشین آلات و امکانات راهداری تا کنون به ۷۰ درصد رسیده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان زارع استاندار گیلان   با اشاره به بازگشایی ۳۵ درصد از مسیرهای روستایی  گفت: این میزان با افزایش ماشین آلات و امکانات راهداری تا کنون به ۷۰ درصد رسیده است.

او ابراز امیدواری کرد: عمده راههای روستایی باقیمانده نیز تا امشب بازگشایی شود.

زارع با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش خفیف برف برای روز شنبه در ارتفاعات گفت: همه مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از روز شنبه در استان دایر است و ادارات هم همچنان به روال عادی فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او تصریح کرد: پس از بارش سنگین برف که در ۱۵ سال اخیر به لحاظ وسعت و نیز حجم گسترده بود، بروز مشکلات عدیده در حوزه برق امری بعید نبود، اما خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده هم اکنون همه پست‌های خارج از مدار دوباره فعال شدند و فقط یک پست برق باقی مانده است.

زارع عنوان کرد: مشترکان بدون برق در حال حاضر به ۲۶ هزار مشترک رسیده است که امروز عمده مشکل این بخش هم حل می‌شود.

 

برق ۲۳۲ هزار مشترک گیلانی وصل شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت:از یک میلیون و ۴۶۰هزار خانوار گیلانی فقط برق ۱۸هزار مشترک قطع است

جمشد طالبی افزود: ۲۸۰گروه از شرکت توزیع برق که ۸۰گروه از استان‌های معین هستند در تلاشند تا برق بقیه مشترکان هم در اسرع وقت وصل می شود.

او بسته بودن ۶۰درصد راه‌های روستایی گیلان و در دسترس نداشتن به این روستا‌ها را دلیل اصلی وصل نشدن برق این روستا‌ها دانست.

۸۰ درصد قطعی آب در شرق گیلان/ آب همه مشترکان تا امشب وصل می شود

مدیرعامل آب منطقه ای گیلان با اشاره به اینکه ۸۰ درصد قطعی آب مشترکان براثر برف در شهرهای شرقی این استان است، گفت: تمام قطعی ها تا امشب رفع می شود.

حسینی  با بیان اینکه ۸۰ درصد قطعی‌های آب در شهرهای شرقی استان گیلان یعنی لاهیجان، رودسر و لنگرود بوده است، افزود: افت فشار آب شهروندان رشتی تا ظهر امروز رفع خواهد شد.

بازگشایی ۷۰ درصد راه های روستایی گیلان/ برق ۲۳۲ هزار مشترک گیلانی وصل شد

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.