مراسم جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور بانوان، همسران و مادران شهدای انقلاب و مدافع حرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مراسم جشن میلاد کوثر به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام خمینی (ره) امروز با حضور بانوان، همسران و مادران شهدای انقلاب و مدافع حرم و فرماندهان و خانواده‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار شد.

سرهنگ گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا با تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ،ولادت حضرت امام خمینی (ره) و ایام ا... دهه فجر گفت: دهه فجری که پشت سر گذاشتیم اولین سال اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بود سالی که دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب می‌گفتند ما اجازه نخواهیم داد جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب سربگیرد که با اجرای بیانیه گام دوم انقلاب به فرمایش حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همه نقشه‌های دشمنان نقش برآب شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا به مراسم تشییع سردار بزرگ و رشید اسلام اشاره کرد و گفت: شهادت سردار سلیمانی در دنیا تحولی ایجاد کرد و نقشه‌های دشمنان و منافقان را ناکام گذاشت.

سرهنگ گل محمدزاده با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند:مجلس در این مملکت بالاترین مقام را دارد و در راس همه امور است.

او افزود: مجلس مهمترین مظهر مردم سالاری دینی و تجلی گاه عزت اسلامی، تامین کننده منافع عمومی مردم و سدی بزرگ در برابر طمع ورزی دشمنان است که با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب هوشمندانه و آگاهانه، امنیت نظام تامین خواهد شد.

در این مراسم از چند مادر و همسر شهید انقلاب و مدافع حرم و مربی قرآنی تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.