مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل گفت: جاذبه‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل در نمایشگاه کشور‌های اروپایی معرفی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جعفر بذری، مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری را فرصتی مطلوب برای معرفی جاذبه‌ها دانست و گفت: سال آینده در نمایشگاه ترکیه و آذربایجان و همچنین یکی از کشور‌های اروپایی مراکز اقامتی و جاذبه‌های استان معرفی می‌شود.

او همچنین از تخفیف ۶۰ درصدی مراکز اقامتی این استان تا انتهای فصل زمستان خبر داد و افزود: این تخفیفات برای ۲۰۰ مرکز اقامتی با ۱۵ هزار تخت در سطح استان اردبیل پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل جامعه صنفی تاسیسات اقامتی استان اردبیل با اشاره به اینکه اردبیل رتبه سوم به لحاظ برخورداری از مراکز اقامتی است و برخی شهر‌ها مانند سرعین به عنوان هتل شهر شناخته می‌شود، افزود: جامعه مراکز اقامتی استان در نظر دارد در طول تعطیلات نوروزی نیز تخفیفات ۳۵ درصدی را برای قیمت‌های مصوب خود اعمال کند.

بذری افزود: استان اردبیل قابلیت‌های متعددی در حوزه گردشگری دارد و تعدد جاذبه‌ها و اقلیم متنوع آن به حدی است که می‌توان گفت اردبیل مانند یک کشور از تمامی جاذبه‌ها در سطح شهر‌های خود برخوردار است.

او همچنین از سیاست‌های مراکز اقامتی استان را شناسایی استان‌های دیگر که شهروندان آن‌ها اردبیل را مقصد سفر خود می‌دانند اشاره کرد و گفت: در نظر داریم ظرفیت‌های استان اردبیل را در این استان‌ها معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.