رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان از کشف پنج کیلوگرم ماده صنعتی شیشه در ورودی این شهر خبر داد.

کشف 5 کیلو شیشه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمد تقی حاجیلویی  رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: پس از دریافت گزارش‌هایی مبنی بر اینکه یک باند قصد انتقال یک محموله روانگردان شیشه از مسیر‌های همدان را دارند شناسایی اعضای این باند در دستور کار قرار گرفت.

او اضافه کرد: این باند محموله ماده مخدر را در تهران بارگیری کرده بودند که در ورودی شهر همدان در تور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر افتاده و تمامی اعضای آن دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان بیان کرد: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف و به مقر انتظامی منتقل شد که در بازرسی از آن محموله هروئین جاسازی شده کشف و ضبط شد.

سرهنگ حاجیلویی افزود: در این عملیات علاوه بر ۲ دستگاه خودرو، چهار قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

او خاطر نشان کرد:  در ۱۰ ماهه سالجاری در راستای مبارزه با موادمخدر حدود ۵.۵ تن انواع موادمخدر در این استان کشف و ضبط و علاوه بر این ۸۴ دستگاه خودرو و ۳۱ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان همدان  گفت: انهدام ۷۶ باند تهیه و توزیع موادمخدر و دستگیری ۶ هزار مصرف کننده و توزیع کننده خرد از دیگر اقدام‌های صورت گرفته پلیس مبارزه با موادمخدر همدان در سالجاری است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.