مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: عوامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل در جدال با برف سنگین و کولاک جاده، ۹ نفر زن باردار را به مراکز درمانی انتقال دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال اطلاع رسانی به جمعیت هلال احمر مبنی بر حضور ۸ زن باردار در مرکز بهداشت شهر آبی بیگلو، عوامل جمعیت هلال احمر به جدال تن به تن با برف و سرما و کولاک جاده رفته و پس از چند ساعت تلاش در جاده برف گرفته این خانم‌ها را به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان نمین انتقال دادند.

او افزود: عوامل جمعیت هلال احمر یک زن باردار را هم از روستای مهدی پستی نمین به بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان انتقال دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه عوامل جمعیت هلال احمر شهرستان نمین برای انتقال این زنان به مراکز درمانی دو تیم عملیاتی متشکل از ۴ نفر پرسنل جمعیت هلال احمر و ۲ دستگاه خودروی آمبولانس به کار گرفته بود، تصریح کرد: ۲ نفر از پرسنل مرکز بهداشت آبی بیگلو هم در این عملیات با عوامل جمعیت هلال احمر همکاری کردند.

معبودی اضافه کرد: شماره تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر به صورت شبانه روزی پاسخگوی هموطنان بوده و هموطنان در صورت بروز مشکلات می‌توانند به صورت رایگان و حتی با گوشی بدون سیمکارت با این شماره تماس بگیرند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.