رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: خوابگاه دخترانه خیرساز ۱۵ خرداد در این واحد آموزشی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سعید کریمی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: خوابگاه دخترانه خیرساز ۱۵ خرداد با حضور جمعی از وسئولین استانی و معاونان، مدیران و کارکنان دانشگاه در این واحد آموزشی افتتاح شد.

او در آیین افتتاح این خوابگاه افزود: دانشگاه شهرکرد دارای سه پردیس شهرکرد، بروجن و فارسان است و هشت هزار و ۵۰۰ دانشجو دارد که در ۲۰۰ رشته گرایش در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و دکترای حرفه‌ای مشغول به تحصیل هستند.

کریمی اضافه کرد: ۵۲ درصد دانشجویان دختر و ۴۸ درصد پسر هستند و ۹۵ درصد دانشجویان به صورت روزانه و پنج درصد به صورت نوبت دوم تحصیل می‌کنند.

او ادامه داد: خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد در دانشگاه شهرکرد با مساحت چهار هزار متر مربع، در قالب سه طبقه و ۵۸ اتاق با ظرفیت ۳۰۰ دانشجو به بهترین نحو ممکن و بر اساس آخرین استاندارد‌ها ساخته شده است.

کریمی با اشاره به روند ساخت پردیس بروجن گفت: ساختمان‌های آموزشی این دانشکده با حمایت دولت و استانداری چهارمحال و بختیاری در حال احداث است، اما برای احداث سلف سرویس و خوابگاه نیازمند مساعدت خیرین هستیم.

او افزود: استان چهارمحال و بختیاری یک استان کم برخوردار است و نیاز به مساعدت و کمک بیشتری دارد و دانشگاه شهرکرد نیز نیازمند مساعدت بیشتر چه از جانب دولت و چه از جانب بنیاد‌های مانند بنیاد ۱۵ خرداد و بنیاد برکت است.

خوابگاه دخترانه ۱۵ خرداد، با مساحت چهار هزار متر مربع و ظرفیت ۳۰۰ نفر به همت و نیت خیر خواهانه بنیاد ۱۵ خرداد، با کمک آیت الله صانعی رئیس بنیاد ۱۵ خرداد در دی ماه ۱۳۹۵ در قالب طرح خورشید کلنگ زنی شد و پس از گذشت سه سال و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

دانشگاه شهرکرد در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری (شهرکرد) و کیلومتر ۲ جاده سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار