مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ضمن ابراز خرسندی از عملکرد هیئت ناشنوایان این استان گفت: گستره ی کار در مجموعه هیئت ورزش های ناشنوایان استان کرمان از حوزه ورزش فراتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مجمع عمومی سالیانه ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان که با حضور رئیس فدراسیون در زنگی آباد برگزار شد، گفت: گستردگی کار در حوزه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در زیرمجموعه هیئت‌های ورزشی بسیار زیادست و هر هیئت ورزشی سختی‌ها و ریاضت‌های خاص خود را دارد، اما بحث ورزش جانباران و معلولین که می‌شود فضا کاملاً متفاوت است.

او افزود: در مجموعه ورزشی استان، چهار هیئت ورزشیِ جانبازان و معلولین، بیماری‌های خاص، ورزش‌های ناشنوایان و نابینایان داریم که در حوزه ورزش معلولان فعالیت می‌کنند.

پاریزی تصریح کرد: کار کردن در هیئت‌هایی که شرایط ورزشکاران به لحاظ جسمی و فیزیکی خاص است، بسیار متفاوتست و تا زمانی که انسان عاشق نباشد، نمی‌تواند خدماتی داشته باشد که جامعه و حوزه تحت مدیریتش و آن رشته ورزشی بتواند احساس رضایت، بودن و امنیت کنند.

او بیان داشت: در جامعه‌ای که شرایط برای زیستن متفاوت است و تلاطم‌های بسیار زیادی دارد، لذا باید آنقدر عاشق باشیم تا جدای از مسائل ورزشی به مسائل فرهنگی، اشتغال و ازدواج این کودکان با این شرایط خاص نیز توجه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از مولا، رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمان به واسطه‌ی خدماتش در این حوزه قدردانی کرد و گفت: گستره‌ی کار در مجموعه هیئت ورزش‌های ناشنوایان در استان کرمان از حوزه ورزش فراتر است که جا دارد خالصانه از کسانی که در این حوزه خدمت می‌کنند، تشکر کنم.

پاریزی از ارائه کمک مالی به این هیئت برای خرید تجهیزات خبر داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار