سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه نیشابور گفت: برای جمع‌آوری آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، تعداد ۳۷۵ شعبه اخذ رای در این حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

پیش بینی ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نیشابور و فیروزهمحمد اسمائیل نصرآبادی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه نیشابور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ۳۷۵ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه شهرستان‌های نیشابور و فیروزه پیش بینی شده است.

او ادامه داد: در دوره قبل انتخابات مجلس تعداد صندوق‌های اخذ رای ۳۴۹ شعبه بود که این تعداد شعب در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی به هفت و نیم درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت سیاسی فرمانداری ویژه نیشابور گفت: از میزان ۳۷۵ شعبه اخذ رای در انتخابات امسال، تعداد ۱۴۷ شعبه سیار و ۲۲۸ شعبه ثابت خواهد بود که آرای واجدان شرایط شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را جمع آوری خواهند کرد.
 
نصرآبادی افزود: از ۸۵ نفری که برای تصدی کرسی مجلس در حوزه انتخابیه شهرستان نیشابور و فیروزه ثبت نام کرده بودند، ۵۷ نفر تایید شده که از این تعداد ۵۰ آقا و ۷ خانم هستند که از بامداد ۲۴ بهمن ماه میتوانند تبلیغات خود را آغاز کنند.
 
انتهای پیام// ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.