ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر درباره غیبت سعید ملکان کارگردان «روز صفر» در مراسم اختتامیه این رویداد توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر یک روز پس از برگزاری آیین اختتامیه این رویداد سینمایی در صفحه شخصی‌اش در توییتر اعلام کرد که پاسخگوی سوالات اهالی رسانه است و در پاسخ به سوالی مبنی‌بر حضور پیدا نکردن عوامل فیلم سینمایی «روز صفر» در اختتامیه جشنواره فیلم فجر و اعتراض گروه سازنده این فیلم توضیحی ارائه کرد.

داروغه‌زاده نوشت: «‎آقای ملکان به دو موضوع انتقاد داشتند و اختتامیه فیلم فجر را تحریم کردند: ١-معتقد بودند نباید افرادی که صحبت از تحریم کرده‌اند و یا افرادی که در نشست رسانه‌ای اعتراض کرده‌اند داوری و کاندید می‌شدند. ٢-پذیرش فیلم «خورشید» علیرغم دیر رسیدن به جشنواره».

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
معترض بودن و نیومدن به جشنواره با هم فرق داره وقتی فیلمی به داوری میرسه باید برای کارت و فیلمت و عوامل فیلم ارزش قائل بشی راستش من این هنرمندان را درک نمی کنم خیلی ازشون دلسرد شدم
United States of America
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۸
اعتراضش وارد است تازه به تحريم كننده جايزه هم دادند . ولى خوب بود خودشان تحريم نمى كردند و ميامدند وحرفشان را مى گفتند.
واين تحريمها سنگ بناى نا شايسته اى است كه بر گزار كنندگان بايد تحريم كنندگان را تحريم كنند نه كه ليلى به لالايشان بذارند
آخرین اخبار