مراسم اربعین شهید سپهید حاج قاسم سلیمانی با حضور اقشار مختلف مردم و به همت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و آموزش پرورش استان در مهدیه اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: تفکر و ایده شهید سلیمانی باید ادامه یابد.

او افزود: رشادت و دلاورمردی‌های رزمندگان و شهدا در ۸ سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و امنیت و اقتدار کشورمان در سایه خون شهدا رقم خورده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نقش فرهنگیان و معلمان را در تربیت نیرو‌های کاردان و ولایی و انقلابی بسیار حایز اهمیت عنوان کرد و افزود: ما قدردان معلمان هستیم که شخصیت‌های بزرگ در عرصه‌های مختلف را تحویل جامعه دادند.

احمدی ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این مراسم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم و دانش آموزان را رسالتی خطیر عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش استان اردبیل با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و یادواره‌های شهدا و مراسم گرامیداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در این راستا گام برداشته است.

اجرای شعر و مداحی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.