نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده آحاد مردم شیعه و سنی این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تقدیر کردند.

تقدیر نماینده، ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام مشترک حجت السلام و المسلمین مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی  آمده است: عزم انقلابی و غیرت مثال زدنی شما، حماسه‌ای دیگر در راهپیمایی ٢٢ بهمن ٩٨ رقم زد. شما همچون عموم ملت بپاخاسته ایران در هیاهوی دشمنان غدار بار دیگر ثابت کردید که این انقلاب اسلامی متکی بر مردم و سال به سال در حال تکامل و تعالی است.

در این بیانیه آمده است:حضور متحد و آگاهانه شما مردم مسلمان، انتخاباتی پرشور و پربرکت در دوم اسفند ٩٨ را نوید می‌دهد که باعث دلگرمی همه دوستان و یاران انقلاب اسلامی در کل عالم و ناامیدی مستکبران خواهد شد.

در پایان این بیانیه ذکر شده است:اینجانبان ضمن تعظیم در برابر بصیرت و حضور به موقع شما مردم غیور و انقلابی سیستان و بلوچستان در راهپیمایی چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اعلام می‌کنیم که آینده روشن انقلاب از آن شماست و ما مسوولان باید بکوشیم که دِین خود را با همت و تلاش مضاعف به شما ملت غیور و آزاده ادا کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار