رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان با اشاره به اینکه نظام سلطه بر شدت جنگ رسانه‌ای افزوده است، گفت: اصحاب رسانه افسران و رزمندگان میدان مبارزه با استکبار هستند.

اصحاب رسانه رزمندگان میدان مبارزه با استکبار هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین روحانی رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان صبح چهارشنبه در سومین جلسه دادگاه مطبوعات ستان کرمان ضمن تبریک تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اظهار داشت: از رویکرد و تأثیرات منطقه‌ای و جهانی جمهوری اسلامی نتیجه می‌گیریم که انقلاب اسلامی انقلابی صرفاً با رویکرد نظام سیاسی داخلی نبوده بلکه معمار این نظام با تکیه بر ایدئولوژی و مبانی دین مبین اسلام خصوصاً فرهنگ استکبار ستیز و آزادی خواه شیعه بذر انقلاب فکری و ایستادگی در برابر قدرت‌های سلطه گر را در افکار عمومی فرا ملی و جهانی کاشته است.

او گفت: به حول و قوه الهی و ایستادگی و مقاومت ملت شریف و سربلند ایران فصل شکوفایی و ثمره دهی این انقلاب ایدیولوژیک در دنیا فرا رسیده است.

روحانی اظهار داشت: امید است ملت بزرگ ایران و مسئولان تحت امر ولایت رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همانند گذشته با بصیرت و توجه به اهداف عالی انقلاب و عزت ملی موانع رشد نظام را برطرف کرده و با اتصال این انقلاب به انقلاب جهانی مصلح حضرت مهدی (عج) به زودی شاهد ثمرات جهانی آن باشیم.

روحانی گفت: نظام سلطه که در شرایط کنونی که خودش را بازنده تمامی میدان‌های سیاسی، اقتصادی و نظامی می‌بیند بر شدت جنگ رسانه‌ای افزوده است و در این عرصه اصحاب رسانه افسران و رزمندگان میدان مبارزه با استکبار می‌باشند.

او ادامه داد: اصحاب رسانه با تاسی و پیروی از زرمندگان میدان مبارزه با استکبار هستند که همانند گذشته با تاسی و پیروی از رزمندگان میدان جنگ فیزیکی و شهدا عالی نظام خصوصاً سید شهیدان جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و مبارزه شبانه روزی، دشمن را به شکست خواهد کشید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.