استاندار البرز گفت: افتتاح پروژه های دهه فجر در البرز، برای بیش از ۳۲۶۰ نفر اشتغالزایی کرد.

قدم مبارک چهل و یکمین دهه فجر برای البرز هاعزیزالله شهبازی، استاندار البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، بهره برداری از ۴۱۵ پروژه دولتی و خصوصی در البرز در ایام بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت:  بواسطه این امر امسال در البرز ۴۱۵ پروژه با اعتباری حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای بیش از ۳۲۶۰ نفر مورد بهره برداری قرار گرفت که در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد پنج برابری اعتبارات پروژه‌ها بودیم.

شهبازی با اشاره به نقش آفرینی موثر و حماسی بخش خصوصی در پروژه‌های امسال،  افزود: با توجه به تحریم‌های ناعادلانه، توطئه‌ها و تبلیغات منفی دشمنان، بخش خصوصی با حضور پرشور خود در جبهه‌های اقتصادی، نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد چراکه همچنان اشتغال و تولید به ویژه در البرز بی وقفه و با سرعت تداوم و توسعه دارد.

استاندار البرز گفت: به مناسبت این ایام در ۶ شهرستان البرز، ۱۱۰ پروژه بخش خصوصی با اعتباری حدود ۹۸۹ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۳ هزار و ۲۶۰ نفر به بهره برداری رسید.

او با بیان این که از ابتدای سال تلاش بسیاری برای جذب اعتبارات ملی برای پروژه‌های استانی اقدامات و پیگیری‌های جدی صورت گرفت، افزود: بر این اساس تلاش‌ها به ثمر نشست و توانستیم با جلب توجه مسئولان ملی حتی در این شرایط سخت نیز قطار توسعه زیرساخت‌های البرز را همچنان شتابان به حرکت دربیاریم.

شهبازی گفت: در بخش دولتی ۲۹۰ پروژه در شهرستان‌های استان بهره برداری شد همچنین در این ایام بهره برداری از پروژه ادامه آزادراه شهید همت با اعتباری حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و قطعه اول آزادراه تهران-شمال در محدوده البرز با حدود هزار میلیارد تومان اعتبار را با حضور مسئولان ملی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز با اشاره به این که ۱۳ پروژه نیز با اعتباری حدود ۳۹۱ میلیارد تومان در شرکت عمران شهرجدید هشتگرد افتتاح شد، گفت: به مناسبت این ایام عملیات اجرایی ۴۲ پروژه با اعتباری حدود ۸۰۵ میلیارد تومان آغاز شد.

انتهای پیام /خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.